جنبش مهدویت روستای عین الدین

جنبش مهدویت روستای عین الدین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی .............................. دل بی تو بجان امد وقت است که باز ایی
جنبش مهدویت روستای عین الدین

جنبش مهدویت روستای عین الدین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی .............................. دل بی تو بجان امد وقت است که باز ایی

rقران به صورت PDF

  


شاید نرم افزار های زیادی باشن که قران رو اموزش بدن ولی سخت بشه قران بصورتPDFپیدا کرد من در این پست یک قران با فرمتPDFقرار دادم میتونین از لینک زیر اونو دانلود کنین.


دانلود کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد رضا رضائی یکشنبه 18 اسفند 1392 ساعت 02:52 http://aloneman111.blogfa.com

با عشق تو من پا نهادم کوی شیدایی

در ازدحام غصـه ها ماندم که باز آیی

من کوچه گردی بی نشان دنبال عشق تو

تو بی خبر از حال من شبگرد دلهـایی

تنهـا نه من آواز خوان دوریت ای گل

هر بلبلی از دوریت گشته است سودایی

در هر کجا رعنایی ات ضرب المثل گشته

من از تو یک بت ساختم زیبـا و رؤیایی

بعد از تو کارم زار شد باور نخواهی کرد

از داغ هجرت صد نشان دارم به هر جایی

یک روزم دستم دست دل حرف وفاداری

حـالا فتاده بین مردم ننگ رســوایی

از باغ زیبای ستاره چیدمت افسـوس

اکنون نمی دانم کدامین محـفل آرایی

با دانه های صد غزل کردم شکارت زان

همچون غـزال تیز پا در شعر زیبـایی

تنهایی و دور از تو بودن سوت و کورم کرد

اما تو در عاشق کشی پیوسته تنهـایی

تنهـــــــــــــــــــــا



[گل][گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.